مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 08:362023-02-19حوادث

توزیع 12 تن اقلام امدادی در بین آسیب دیدگان از برف در چهارمحال و بختیاری 


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 23 سورت پرواز بالگرد در چند روز اخیر در استان برای امدادرسانی انجام شده است، گفت: - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 23 سورت پرواز بالگرد در چند روز اخیر در استان برای امدادرسانی انجام شده است، گفت: 12 تن مواد غذایی، بسته زیستی، اقلام دارویی و آرد با هماهنگی فرمانداران و بخشداران در مناطق مورد نیاز بین آسیب دیدگان توزیع شد.

مسعود مثنوی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری 46 مورد حادثه ثبت شد، اظهار کرد: در این حوادث 10 هزار و 16 مورد امدادرسانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: 15 نفر توسط تیم های عملیاتی به مراکز درمانی منتقل شدند و 220 نفر نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه 160 تیم عملیاتی از 23 تا 29 بهمن در حوادث برفی در چهارمحال و بختیاری فعال بودند، توضیح داد: همچنین 51 مورد اعزام آمبولانس توسط جمعیت هلال احمر برای نجات مصدومان انجام شد.

مثنوی در پایان با اشاره به اینکه 23 سورت پرواز بالگرد در چند روز اخیر در چهارمحال و بختیاری برای امدادرسانی انجام شده است، گفت: 12 تن مواد غذایی، بسته زیستی، اقلام دارویی و آرد با هماهنگی فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 12 تن اقلام امدادی در بین آسیب دیدگان از برف در چهارمحال و بختیاری 

توزیع 12 تن اقلام امدادی در بین آسیب دیدگان از برف در چهارمحال و بختیاری